Aktuelno iz kulture

"Aida" u svetskoj trci za najbolju kampanju u oblasti kulture

Komentari

Autor: Euronews Srbija

15/06/2022

-

08:34

"Aida" u svetskoj trci za najbolju kampanju u oblasti kulture
"Aida" u svetskoj trci za najbolju kampanju u oblasti kulture - Copyright Promo/Srđan Doroški

veličina teksta

Aa Aa

Reklamna kampanja "Trijumfalni marš: Aida", kao jedina sa Balkana, ušla je u finale trke za nagradu AdForuma za najbolju kampanju u oblasti kulture. Pobednici će biti proglašeni 16. juna.

"Postavljanjem grandiozne 'Aide' na repertoar SNP, doslovno nas je stavila rame uz rame sa svetskim operskim kućama u sezoni. Ali ona je postigla još nešto – podigla je prag na osnovu kog radimo sledeće produkcije. Svaka sledeća naša predstava sada mora biti minimalno na tom nivou jer je to preduslov da u Novi Sad dolaze zaista svetski solisti i dirigenti pred koje, ponosno, možemo da stavimo naš hor, orkestar i pevače", objašnjava upravnik Srpskog narodnog pozorišta Aleksandar Stankov.

Tanjug/Jadranka Ilić

Aleksandar Stankov

Među 1.050 prijavljenih radova iz 52 zemlje, na listu najboljih 225 radova ušla je upravo ova kampanja, koju je Srpsko narodno pozorište uradilo zajedno sa "Kućom Čuvarkućom".

"Nismo imali milionski budžet, ali smo imali ideje koje su nepocenjive, sjajanu saradnju celog tima, želju da kampanja uspe i cilj da dovedemo rekordno velik broj ljudi na operu. To nam je bio najvažniji zadatak. Hteli smo da pokažemo da je moguće dovesti na operu mlade ljude, ljude koji vole drugačiju muziku, ljude koji nisu tipična operska publika, ako im se priđe na pravi način", priča Vukašin Tanurdžić, kreativni direktor tima agencije "Kuća Čuvarkuća".

Promo/Vladimir Velickovic

 

Za Srpsko narodno pozorište, ulazak u finale stiže u pravo vreme kao potvrda da su zaokreti u komunikaciji koji su napravljeni poslednjih meseci, koraci na pravom putu.

"Kada je reklamna kampanja u pitanju, uvek su najbolje one koje u pravoj meri kreiraju očekivanja publike ili kupaca. Ako očekivanja razočaraju, kampanja nije uspešna. Verujem da je baš u tome uspeh kampanje koju smo radili za 'Aidu'. Kampanja je bila sjajna, ali je opera bila još bolja, očekivanja koja smo podigli su bila i više nego ispunjena na samom događaju", tvrdi Ivana Miloradov iz marketinškog tima Srpskog narodnog pozorišta.

Promo/Paul Buciuta

Dario Divietri

Kampanja "Aida – Trijumfalni marš" je do sada osvojila Disrupt nagradu kao najbolja kampanja iz oblasti kulture, a ulazak u finale globalnog takmičenja je prvi međunarodni uspeh ove kampanje. Uz kampanju "Aida – Trijumfalni marš", rame uz rame se za PHNX nagradu bore kampanje iz Japana, Kanade, Indije, Brazila, Meksika, Rumunije, Italije i drugih zemalja sveta.

Poslednje izvođenje opere "Aida" u 161. Sezoni SNP upriličeno je u subotu, 11. juna kada je naslovnu ulogu tumačila prvakinja Opere Srpskog narodnog pozorišta Danijela Jovanović

Preporuka za vas

Komentari (0)

Kultura

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara
Aktuelno iz kulture

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara

Konceptualno delo Mauricija Katelana kupio je kineski investitor u kriptovalute Džastin San za četiri puta veći iznos od procenjenog.

21/11/2024

10:43

pročitaj celu vest
"Virdžina" u novom ruhu: Digitalno restauriran kultni film Srđana Karanovića o devojčici koja je odrastala kao dečak