Aktuelno iz kulture

Baby Lasagna rasprodao prvi i zakazao drugi koncert u Beogradu

Komentari

Autor: Euronews Srbija

09/08/2024

-

12:25

Baby Lasagna rasprodao prvi i zakazao drugi koncert u Beogradu
Baby Lasagna rasprodao prvi i zakazao drugi koncert u Beogradu - Copyright Promo/Elizabeta Ružić

veličina teksta

Aa Aa

Muzičar Marko Purišić, poznatiji po scenskom imenu Baby Lasagna, rasprodao prvi i zakazao drugi koncert u Beogradu. Nakon što je prvi nastup uakazan za 27. septembar u Domu omladine rasprodat više od mesec i po dana unapred, regionalna zvezda i favorit evrovizijske publike, najavio je dodatni nastup 28. septembra na istoj lokaciji.

Na ovim koncertima, Baby Lasagna će izvesti ceo, još uvek neobjavljeni album.

"Posebno mi je drago i uzbudljivo videti toliko interesovanje beogradske publike. Mislim da će to biti veče koje će se pamtiti. Oduševljen sam gostoprimstvom i publikom Novog Sada i srdačnošću svake osobe koju sam tamo upoznao, samim tim još više jedva čekam posetiti Beograd. Saradnici i bližnji su me uveravali da ćemo raditi i drugi dan, ali ja nisam bio siguran. Time što nisam verovao da će zaista biti toliko interesovanje, osećam još veće uzbuđenje zbog nastupa u Beogradu. To će biti prvi put da će publika Srbije moći čuti ostatak nadolazećeg albuma. Postoji još dobar deo pesama koje nismo svirali, no tada ćemo ih razvaliti pošteno", poručio je Baby Lasagna svojim fanovima.

Ulaznice su u prodaji na Blagajni Doma omladine Beograda i online na efinity.rs po promo ceni od 1.800 dinara za prvih sto ulaznica, nakon čega će cena ulaznica iznositi 2.200 dinara, dok je cena poslednjeg kontingenta 2.500 dinara. 

Evrovizijska pesma Baby Lasagne "Rim Tim Tagi Dim" već je stekla status globalnog hita, sa preko 50 miliona slušanja na striming platformama. Nedavno je pesma puštena i na stadionu u Parizu, tokom Olimpijskih igara. Drugo plasirani na Evroviziji, Baby Lasagna, broji čak četiri miliona mesečnih slušalaca na muzičkim platformama. Njegov poslednji singl „And I“, objavljen u saradnji sa Polydor Germany i Universal Music Western Balkans, označava početak novog  poglavlja u njegovoj internacionalnoj karijeri.

Baby Lasagna najavio je svoju veliku evropsku i UK turneju pod nazivom „Meow Back“, koja će biti održana na proleće 2025. godine. Turneja će obuhvatiti 26 nastupa u 20 zemalja, a produkciju će voditi najveća svetska promoterska kuća, Live Nation. Ovi koncerti dolaze nakon niza uspešnih nastupa, uključujući rasprodate koncerte u Poljskoj ovog septembra, koji su prodati četiri meseca unapred. Tri uzastopna koncerta na zagrebačkoj Šalati, zakazana za 12., 13., i 14. septembar, takođe su rasprodata. Turneja će se nastaviti u Kinu Šiška u Ljubljani, dok je bečki koncert, zbog ogromnog interesovanja, premešten iz kluba Szene u Gasometar, koji im

a tri puta veći kapacitet. Pored poslednjeg singla i svog evrovizijskog hita, kao i ranije objavljenih pesama „IG BOY“ i „Don’t Hate Yourself, But Don’t Love Yourself Too Much“, Baby Lasagna će u Beogradu uživo predstaviti i ostatak albuma prvenca „Demons & Mosquitos“ čiji se izlazak očekuje uskoro.

Preporuka za vas

Komentari (0)

Kultura

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara
Aktuelno iz kulture

Najskuplja voćka u istoriji: Kontroverzna instalacija sa bananom zalepljenom za zid prodata za preko šest miliona dolara

Konceptualno delo Mauricija Katelana kupio je kineski investitor u kriptovalute Džastin San za četiri puta veći iznos od procenjenog.

21/11/2024

10:43

pročitaj celu vest
"Virdžina" u novom ruhu: Digitalno restauriran kultni film Srđana Karanovića o devojčici koja je odrastala kao dečak