EPS: Domaćinstva i mali kupci imaju popust od 50 dinara ako plate račun elektronski
Komentari13/12/2023
-11:27
Pravo na popust od 50 dinara na računu za električnu energiju imaće kupci na garantovanom snabdevanju koji se opredele za zamenu papirnih računa elektronskim, odlučila je Skupština Elektroprivrede Srbije AD.
Skupština je prihvatila predlog Nadzornog odbora da se domaćinstvima i malim kupcima umanje računi za 50 dinara počev od prvog narednog obračuna od dana prijema zahteva za dostavu elektronskog računa, saopšteno je iz EPS-a.
"Zamena papirnih računa elektronskim je još jedan korak modernizacije i procesa digitalizacije Elektroprivrede Srbije i nastojanja da se domaćinstvima i malim kupcima omogući brz i jednostavan uvid u potrošnju električne energije, ali i plaćanje računa. Osim toga, EPS na ovaj način pokazuje društvenu odgovornost, odnosno odgovornost prema životnoj sredini, jer manje papirnih računa znači manje papirnog otpada i uništavanja drveća", izjavila je tim povodom ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović, zastupnik Vlade Srbije u Skupštini EPS.
Digitalna usluga elektronski račun može se aktivirati od decembarskog obračuna podnošenjem zahteva elektronskim putem (ugovaranje.bg@eps.rs,ugovaranje.ns@eps.rs,ugovaranje.kv@eps.rs, ugovaranje.ni@eps.rs;ugovaranje.kg@eps.rs) ili lično na šalterima EPS.
Zahtev se može preuzeti na sajtu i šalterima Elektroprivrede Srbije, a prilikom prijave potrebno je dostaviti naplatni broj sa računa i elektronsku adresu za dostavu računa.
Na portalu Uvid u račun kupci će jednostavno moći da aktiviraju uslugu.
"Sada želimo dodatno da motivišemo naše građane da ne čekaju papirni račun i da ne čekaju ispred šaltera, jer za to više nema potrebe. Elektronski račun značajno skraćuje period od dana izdavanja računa do dana prijema od strane kupca. Zamenom papirnih računa elektronskim, koja će doneti i optimizaciju troškova kompanije, daćemo i pozitivan impuls očuvanju životne sredine", izjavio je v.d. generalnog direktora EPS Dušan Živković.
EPS je intenzivirao digitalizaciju usluga za kupce početkom novembra pokretanjem novog portala Uvid u račun, na koji se do sada registrovalo skoro 270.000 korisnika.
Uskoro će kupcima biti dostupna i mobilna aplikacija i to na srpskom i engleskom jeziku, uz mogućnost slanja obaveštenja i podnošenja reklamacija.
Komentari (0)